Opisy produktów i kategorii

Tworzenie opisów produktów i kategorii można uznać za położenie kamienia węgielnego pod budowę przynoszącego duże zyski sklepu internetowego. Treści dotyczące oferowanego asortymentu pełnią podwójną funkcję. Z jednej strony znajduje się tam specyfikacja produktu, a także wszystkie inne informacje ważne dla klientów podczas podejmowania decyzji zakupowej. Dlatego jest to dobre miejsce na przekonanie niezdecydowanego odbiorcy.

Z drugiej strony, fachowo zredagowany opis produktu, kategorii lub sklepu może wesprzeć działania SEO, czyli poprawić widoczność sklepu internetowego w najpopularniejszej wyszukiwarce. Wysoka pozycja w Google to więcej organicznego ruchu na stronie, dlatego zdecydowanie jest to gra warta świeczki.

Przejrzyste opisy produktów

Dobry opis produktu powinien przede wszystkim zachęcać klienta do zakupu. Dbamy o to, aby przygotowane treści przekazywały najważniejsze informacje oraz specyfikację produktu w przejrzysty sposób. Nawet w przypadku skomplikowanych lub zaawansowanych technicznie towarów przygotowujemy możliwie jak najłatwiejszy w odbiorze tekst, ponieważ takie treści najlepiej wspierają sprzedaż.

Opis produktu jest punktem na ścieżce zakupowej, w którym można niezdecydowanego klienta przekonać do podjęcia decyzji, dlatego wykorzystujemy język korzyści. Skoro w internecie nie ma możliwości fizycznego obejrzenia produktu, to dajemy odbiorcom sugestywne opisy do zdjęć oraz treści, które podkreślają najważniejsze zalety asortymentu.

Opisy SEO do produktów, czyli sposób na poprawę widoczności

Opisy kategorii oraz produktów są także miejscem, w którym możemy umieścić frazy, które poprawią pozycję strony w wyszukiwarce. Obecnie odchodzi się od tworzenia mało czytelnych i trudnych do zrozumienia tekstów przepełnionych słowami kluczowymi. Zamiast tego proponujemy stworzenie przejrzystych treści, w które wplecione zostaną wszystkie najważniejsze z punktu widzenia SEO frazy.

Wiesz już co chcesz zrobić?

Scroll to Top